Skrivet av: ramblerboy | december 10, 2008

Muffin

Jag hade tänkt att den här bloggen skulle vara filosofisk, lite lagom lummig, inte säga någonting rakt ut. Men det här var någonting jag inte kunde låta bli.

Jag kollade in Kiumbe’s blogg http://kiumbe.wordpress.com/2008/08/07/vilken-muffin-ar-du/

Och jag kunde inte låta bli att testa mig.

om du åxå vill testa dig http://www.dagensmuffin.se/test.pl

Du är en Müslimuffin

Du har fortfarande kvar din gamla Fjällräven-ryggsäck från början av 80-talet och du tycker att Ecco sålde sig till kapitalet när de började göra sneakers. När du träffar dina vänner över lite rödtjut talar ni fortfarande om den där gången ni kramade träd i Bohuslän i början av 90-talet. Du äter enbart ekologiska livsmedel och undviker konserveringsmedel, fett och allt som kommer från djurriket. Ska vi vara lite ärliga kan du ibland bli lite torr och tråkig, även om det finns ett och annat russin att leta fram.

Medans kiumbe inte kunde stå för det så måste jag säga att allting stämmer.

Jag var en hejare på att krama träd under 90talet dock inte i bohuslän utan i småland, jag äger en gammal sliten kånken från tidigt 80tal och den håller än. det enda jag kanske inte kan hålla med om är att jag undviker fett, fett är såååå gott juhe.  Likaså en god biffstek. Men att jag är en torris stämmer till 100%


Svar

  1. haha. jag hade glömt det testet. det var ju ett av de roligare testen, även om mitt inte var lika träffsäkert 😉


Lämna en kommentar

Kategorier